Wyjaśnienie zasady „Nie sprzedawaj ani nie udostępniaj moich danych osobowych”
Nasi klienci i inne osoby mogą ograniczyć „sprzedaż” swoich danych osobowych. Zasadniczo Twoje dane osobowe to wszelkie dane, które mogą Cię zidentyfikować, odnoszą się do Ciebie lub opisują. Przepisy o ochronie prywatności definiują „sprzedaż” Twoich danych osobowych bardzo szeroko i mogą obejmować wymianę danych za coś wartościowego. Nie ogranicza się to zatem do wymiany danych za pieniądze.
Klienci mogą również ograniczyć „udostępnianie” swoich danych osobowych, ale „udostępnianie” jest definiowane wąsko przez obowiązujące przepisy o ochronie prywatności. Zatem ograniczenie „udostępniania” oznacza ograniczenie udostępniania danych stronom trzecim w celu realizacji określonych rodzajów reklam ukierunkowanych.
Niektóre wymiany danych osobowych nie są uznawane za „sprzedaż” ani „udostępnianie”. Na przykład nie jest to „sprzedaż” ani „udostępnianie”, gdy udostępniamy Twoje dane osobowe usługodawcy, który ma umowny zakaz wykorzystywania Twoich danych osobowych do celów innych niż świadczenie usługi, o którą wyraźnie prosiliśmy. Nie jest to również „sprzedaż” ani „udostępnianie”, jeśli umieszczamy reklamy wyłącznie na podstawie informacji, które zbieramy o Tobie podczas odwiedzania naszych stron internetowych.
Podsumowanie: Jeśli poprosisz nas o niesprzedawanie ani nieudostępnianie Twoich danych osobowych, nie zrobimy tego. Nadal jednak będziemy musieli udostępnić niektóre dane osobowe naszym dostawcom usług, abyśmy mogli dostarczać Ci nasze produkty i usługi. Ponadto, jeśli wyraźnie polecisz nam udostępnić Twoje dane osobowe, zrobimy to.
